Om foreningen

Grundejerforeningen Højvang-Klint er en almindelig forening med et aktivt medlemsdemokrati.

Naturligvis har vi en bestyrelse, der formelt set har en ansvarsfordeling. Men i det daglige arbejder vi ud fra hvem der ved hvad og hvor meget tid vi hver især har til at løse en opgave. Vi spreder de forskellige opgaver ud til så mange som muligt – også udenfor bestyrelsen.

Vi lægger vægt på, at involvere så mange som muligt i de forskellige ting der foregår i området.

Vi sætter pris på, at du kan bidrage i det omfang du har lyst. Derfor har vi forskellige udvalg og arbejdsgrupper – men også enkeltstående aktiviteter der blot kræver at du giver lyd fra dig, hvis du vil deltage.

Området fungerer for en del som helårsbeboelse og for andre som sommer- og fritidshus. Derfor er der forskellige aktiviteter og opgaver der kan være afhængig af årstiderne – selvom årstiderne nu er under forandring. Men det betyder samtidig at der er mennesker hele året i området – også selvom der kan være meget stille. Om vinteren er det oftest kun bølgerne fra Kattegat du kan høre slå ind på kysten.

Under denne menu finder du forskellige faktuelle oplysninger om grundejerforeningens medlemmer, bestyrelsen, vedtægter, kontingent etc.